Клиника гри з ессентуках
Розміри баскетбольного майданчика
Баскетбол ( ан гл. basket - кошик і а нгл. ball - м яч) - спортивна командна гра з м я чем. який закидають рука ми в кільце із сіткою (кошик) закріплене на щиті на висоті 10 фу тів (3 метри 05 сантиметрів) над майданчиком.
Грають дві команди по 5 осіб на майданчику 28 х 15 м. На коротких сторонах майданчика укріплені на щи тах на висоті 305 см кошики - металеві кільця діаме тром 45 см з мотузяною сіткою без дна. Переможцем визнається команда, якій вдалось більше число разів закинути м яч у кошик супротивників. Тривалість гри - чотири періоди по 10 хвилин, з півторахвилинними перервами між першою та другою і третьою й четвертою чвертями, та великою перервою у 15 хвилин між другим та третім періодом. В Наці ональній баскетбольній Асоціації гра триває 48 хвилин і розбивається на 4 чверті.
Перший чоловічий чемпіо нат світу проведено в 1 950 -у році, а в 19 53 -му - жіночий. Зараз проводяться кожні чотири роки. Найпрестижніші змагання серед збірних команд країн - Олімпійськ і ігри. Чемпіонат с віту з баскетболу. а серед клубних - чемпіонат НБ А та в Європі - Євро ліга УЛЕБ. Єв рокубок та К убок виклику ФІБА.
Позиції гравців
На відміну від, припустимо, фу тболу. в баскетболі в кожній комбінації команди беруть участь одразу всі п ять гравців, що дає трен ерам величезний простір для імпровізації. В процесі розвитку гри, склалося, що в складі кожної команди є п ять унікальних ігрових амплуа, кожне з котрих має свій набір функцій та задач. Переважно, при нападі і захисті гравець однієї позиції діє проти свого ві заві. котрий має те ж саме амплуа - так центровий найчастіше входить в силовий контакт з центровим, захисник - із захисником і т. д. Амплу а гравців розподіляються таким чином:
Правила гри
Переможцем в баскетболі стає команда, яка після закінчення ігрового часу набрала більшу кількість очок.
За одне влучення м яча в кільце може бути зарахована різна кількість очок:
Гра офіційно починається спірним кидком в центральному колі, коли м яч правильно відбитий одним з гравців. М атч складається з чотирьох періодів по десять хвилин (дванадцять хвилин в Національної баскетбольної асо ціації ) з перервами по дві хвилини. Тривалість перерви між другою і третьою чвертями гри - п ятнадцять хвилин. Після великої перерви команди повинні помінятися кошиками.
Гра може відбуватися на відкритому майданчику і в залі висотою не менше 7 м. Розмір поля - 28х15 м. Щит розміром 180х105 см від стійки. Від нижнього краю щита до підлоги чи ґрунту повинно бути 275 см. Ко шик представляє собою металеве кільце, обтягнуте сіткою без дна. Вона кріпиться на відстані 0,31 м від нижнього обріза щита. Встановлена стандартами ФІБА для чоловічих змагань окружність м яча - 74,9-78 см, маса - 567-650 г (для жіночих відповідно 72,4-73,7 см і 510-567 г).
Порушення
Фоли
Суддя фіксує фол
Фол в баскетболі - недотримання правил, викликане персональним контактом або неспортивною поведінкою. Серед видів фолів такі:
Гравець, який отримав 5 фолів (6 фолів у НБА ) в м атчі повинен покинути ігровий майданчик і не може брати участь у матчі (але при цьому йому дозволяється залишитися на лаві запасних). Гравець, що отримав дискваліфікуючий фол, повинен залишити місце проведення матчу (гравцеві не дозволяється залишитися на лаві запасних).
Тренер дискваліфікується, якщо:
Кожен фол йде в рахунок командних фолів, за винятком технічного фолу, отриманого тренером, офіційною особою команди чи гравцем на лавці запасних.
Відеозаписи
Аварійне припинення гри, під час якого користувача «викидає» на робочий стіл операційної системи, може бути викликано різними причинами. Найчастіше ними є помилки в поточній версії додатка і конфлікти з обладнанням.
Основні причини вильоту з гри
Переконайтеся, що системні вимоги, зазначені на коробці з грою, відповідають вашим. Недостатня кількість потужності тих чи інших компонентів і ресурсів може привести до вильотів на робочий стіл. Це свого роду захист системи від пошкодження і перегріву різних устройств.Важно, щоб в системі були встановлені останні версії драйверів для пристроїв. Завантажити їх можна через інтернет або знайти на установчому диску з грою. Також встановіть новий DitectX, без якого запустити гру не вийде. Проскануйте систему на наявність вірусів перед запуском гри. Деякі з них викликають різні помилки під час роботи додатків. Вимкніть антивірус і завершите всі зайві програми та служби. Зробити це можна в диспетчері завдань, викликавши його одночасним натисканням клавіш Ctrl + Alt + Del. Різні програми під час роботи задіють велику кількість системних ресурсів, у зв'язку з чим гра може почати подвисать, несподівано завершуватися і в підсумку викидати гравця на робочий стіл. Виконайте дефрагментацію жорсткого диска для підвищення стабільності роботи системи.
Як запобігти викидання з гри
Встановіть останні доповнення та патчі для гри, завантаживши їх з сайту розробників або з інсталяційного диска. Перші версії гри можуть містити помилки, що призводять до вильоту, тому розробники періодично випускають спеціальні заплатки, що виправляють це. Встановлюйте лише ліцензійні версії ігор. Піратські збірки часто призводять до виникнення помилок і вильотам. Знайдіть файл Readme на установчому диску і уважно його вивчіть. Можливо, в ньому міститься інформація про неполадки, які можуть виникати під час гри. Також відвідайте ігрові форуми, де користувачі описують помилки, з якими вони стикалися. Так ви можете дізнатися більше про вашу проблему і способи її решенія.Вспомніте, не змінювали ви самостійно ігрові настройки. Якщо вони виставлені із занадто високими вимогами до ресурсів і невідповідними для вашої конфігурації комп'ютера, це може призводити до вильотів. Перевстановіть гру, щоб повернути параметри в вихідне состояніе.Еслі ви не можете самостійно визначити проблему, через яку відбуваються вильоти, зверніться в техпідтримку до розробників. Координати для зв'язку з ними у вигляді телефонного номера або e-mail звичайно вказуються на диску з грою. Зв'яжіться з співробітниками центру підтримки і повідомте вашу проблему. Фахівці пояснять вам її причину і допоможуть успішно виправити.
Схожі записи
ПРАВИЛА ГРИ В БАСКЕТБОЛ 3х3
Для всіх ігрових ситуацій, не згаданих спеціально у наведених нижче Правилах гри 3х3, застосовують Офіційні Правила баскетболу ФІБА.
Ст. 1 Майданчик і м’яч
Гра проходить на половині баскетбольного майданчика з одним (1) кошиком. Відповідає нормі, коли майданчик для гри 3х3 має розмір 15 м у ширину і 11 м у довжину. Майданчик має розмітку звичайного ігрового майданчика, включно з лінією штрафних кидків (5,80 м), лінією дальніх (двохочкових) кидків (6,75 м) і півкруглою зоною без фолу зіткнення під одним кошиком. Можна використовувати половину звичайного баскетбольного майданчика.
Для всіх категорій змагань використовують м’яч розміру 6.
Примітка: Змагання масового рівня з баскетболу 3х3 можуть відбуватися будь-де розмітку майданчика, якщо вона є, пристосовують до наявних умов.
Кожна команда складається з чотирьох (4) гравців – трьох (3) гравців на майданчику і одного (1) запасного.Тренер чи капітан не передбачається.
Судді гри – це один (1) суддя на майданчику, ще двоє (2) – це секретар і секундометрист.
Примітка: організатори змагань можуть призначити двох (2) суддів на майданчику.
Ст. 4 Початок гри
4.1 Обидві команди перед початком гри розминаються одночасно.
4.2 Команду, яка отримує перше володіння м’ячем, визначають жеребом (підкиданням монети). Команда, яка виграла жеребкування, може обирати – володіти м’ячем на початку гри, чи на початку можливого додаткового періоду.
4.3 Гру розпочинають, коли на майданчику присутні троє (3) гравців кожної команди.
Примітка: статті 4.3 і 6.4 застосовують тільки для матчів Світового турне (WorldTour) і Чемпіонатів світу з гри 3х3 та відповідних кваліфікаційних змагань (ніякого примусу не може бути у змаганнях для широких мас гравців).
Ст. 5 Зарахування очок
5.1 За м’яч, закинутий зсередини лінії дальніх кидків, зараховують одне (1) очко.
5.2 За м’яч, закинутий з-за лінії дальніх кидків, зараховують два (2) очка.
5.3 За м’яч, закинутий зі штрафного кидка, зараховують одне (1) очко.
Ст. 6 Ігровий час або Переможець гри
6.1 Основний час гри такий:
Один (1) період у 10 хвилин ігрового часу. Ігровий годинник зупиняють, коли м’яч мертвий, та під час штрафних кидків. Ігровий годинник вмикають, як тільки передача володіння м’ячем закінчилася (як тільки м’яч опиняється в руках гравця команди нападу).
6.2 Проте, команда, яка першою набрала 21 очко чи більше, стає переможцем гри, якщо це відбувається до закінчення основного часу гри. Це правило застосовують тільки для основного часу гри (а не для можливого додаткового періоду).
6.3 Якщо на закінчення ігрового часу рахунок нічийний, призначають додатковий період. Перед початком додаткового періоду має бути перерва тривалістю в одну (1) хвилину. Команда, яка у додатковому періоді першою набере два (2) очка, стає переможцем гри.
6.4 Команда програє гру позбавленням права, якщо на час початку гри, зазначений у розкладі, вона не представлена на ігровому майданчику трьома (3) гравцями, готовими грати.
Один гравець може продовжувати гру.
Примітка: Якщо ігрового годинника нема, тривалість ігрового часу визначають організатори змагань на власний розсуд. ФІБА рекомендує встановлювати виграшний ліміт очок відповідно до тривалости ігрового часу (10 хвилин–10 очок 15 хвилин–15 очок 20 хвилин–21 очко).
Ст. 7 Фоли/Штрафні кидки
7.1 Команда підлягає покаранню за командні фоли, після того як вона вчинила сім (7) фолів.
7.2 Гравець, який вчинив чотири (4) фоли, повинен залишити гру.
7.3 Фол, вчинений проти гравця, який перебував у процесі кидка зсередини лінії дальніх кидків, карають одним (1) штрафним кидком.
7.4 Фол, вчинений проти гравця, який перебував у процесі кидка з?за лінії дальніх кидків, карають двома (2) штрафними кидками.
7.5 Фол, вчинений проти гравця, який перебував у процесі кидка, і кидок з гри влучний, карають додатково одним (1) штрафним кидком.
7.6 Коли команда підлягає покаранню за командні фоли, фол, вчинений проти гравця, який не перебував у процесі кидка, карають одним (1) штрафним кидком.
7.7 Покарання за. технічний фол, неспортивний фол (два неспортивних фоли - дискваліфікація), фол що діскваліфікує - (1) штрафний кидок та вкидання м’яча.
Ст. 8 Імітація активної гри
8.1 Якщо команда імітує активну гру, чи їй не вдається грати активно і зробити спробу кидка – це порушення.
8.2 Якщо ігровий майданчик обладнаний годинником відліку часу на атаку, команда має виконати спробу кидка з гри протягом 1 6 секунд. Годинник вмикають, як тільки м’яч опиняється в руках гравця команди нападу (після того як відбулася передача володіння м’ячем, або під кошиком після закинутого з гри м’яча).
Примітка: Якщо ігровий майданчик не обладнаний годинником відліку часу наатаку, і команда не виявляє достатньо активних спроб атакувати кошик, суддя попереджає команду тим, що починає відлік останніх п’яти (5) секунд.
Ст. 9 Як грають м’ячем
9.1 Після кожного закинутого з гри м’яча або останнього влучного штрафного кидка:
Гравець команди, у кошик якої було закинуто м’яч, поновлює гру тим, що веде або передає м’яч з середини майданчика з місця безпосередньо під кошиком (не з-за лицьової лінії) у будь-яке місце майданчика за лінією дальніх кидків.
Команді, яка захищається, не дозволено намагатися оволодіти м’ячем у півкруглій зоні без фолу зіткнення під кошиком.
Як можна грати після втрати м’яча або перехоплення.
9.2 Після кожного невдалого кидка з гри або останнього штрафного кидка:
Якщо м’яч підбирає команда, яка атакувала, вона може і далі намагатися закинути м’яч, і не виводити м’яч за лінію дальніх кидків.
Якщо м’яч підбирає команда, яка захищалася, вона повинна вивести м’яч за лінію дальніх кидків (передачею або веденням).
9.3 Володіння м’ячем, надане команді після будь-якої ситуації мертвого м’яча, іншої, ніж влучний кидок, починається з того, що гравець команди, яка захищалася, передає м’яч гравцеві команди, яка нападає, за лінією дальніх кидків на місці навпроти лінії штрафних кидків (чек).
9.4 Вважають, що гравець перебуває за лінією дальніх кидків, якщо жодна з його ніг не перебуває всередині чи на лінії дальніх кидків.
9.5 У разі ситуації спірного кидка м’яч передають команді, яка захищається.
Заміна дозволена будь-якій команді, коли м’яч мертвий, перед уведенням м’яча у гру. Запасний може увійти у гру після того, як його партнер вийде з майданчика та партнери доторкнуться один одного. Заміни можуть відбуватися тільки за лицьовою лінією, що протилежна кошику. Запасним не потрібно дозволу чи запрошення від суддів чи суддів за столом.
Кожній команді надають один (1) 30-секундний тайм-аут. Будь-який гравець може просити тайм-аут, коли м’яч мертвий.
Ст. 12 Процедура подання протесту
Якщо команда вважає, що її права були утиснені рішенням одного з суддів, чи будь-якою подією, що сталася протягом гри, вона має діяти таким чином:
1. Будь-який гравець цієї команди має підписати протокол одразу після закінчення гри і до того, як його підпише старший суддя.
2 Протягом 30 хвилин команда має подати керівникові змагань письмове пояснення цього випадку, а також як заставу суму, еквівалентну 200 доларам США. Якщо протест задовольняють, грошову заставу повертають.
3 Відеозаписи можуть бути використаними тільки для того, щоб вирішити, чи був м’яч під час останнього кидка з гри у момент її закінчення випущений з рук в ігровий час, та/або чи оцінювати цей кидок одним (1) чи двома (2) очками.
Ст. 13 Класифікація команд
Наведені нижче правила класифікації застосовують як для матчів у підгрупах, так і для остаточного підсумку змагань. Якщо команди рівні за першим показником, використовують наступний показник, і т.д.
1. Більша кількість перемог.
2 Результати особистих зустрічей (беруть до уваги тільки перемоги та поразки, і застосовують цей показник тільки для визначення місць у підгрупах ).
3. Більша кількість закинутих м’ячів.
Якщо команди все ще рівні після того, як ці показники були застосовані, перевагу має команда (-ди) з найвищим командним рейтингом (сума рейтингових очок трьох кращих гравців команди, що вони її мали до початку змагань).
1. Історія виникнення баскетболу. Його перші правила
2. Сучасні правила гри в баскетбол
3. Жести суддів (рефері) під час судівства гри в баскетбол
Список використаної літератури
1. Історія виникнення баскетболу. Його перші правила
Баскетбол (англ. basket-boll, від basket - кошик та boll - м'яч) - командна спортивна гра, мета якої закинути руками м'яч у високо розміщене кільце.
Ідея кидати м'яч в кільце або кошик зародилась дуже давно. Подібні ігри були відомі ще людям, які жили більше 1000 років тому назад, а також народам Середньої і Південної Америки (майя, ацтекам, інколи жителям Флориди).
Баскетбол - спортивна гра, один із найбільш популярних видів спорту. Для баскетболістів характерним є широке поле зору і добре розвинений зір. Баскетбол - емоційна гра. піднімає настрій людини.
З часу виникнення у баскетболі відбулося багато змін і уточнень. Удосконалилась техніка і тактика гри, уточнились правила змагань і суддівства, стабілізувались розміри ігрового поля, його розмітка обладнання. Гра одержала широкого розповсюдження в цілому світі, почали проводитися багаточисельні зустрічі і змагання з баскетболу. Виникла цілісна педагогічна система підготовки баскетболістів.
Правила гри в баскетболі були розроблені в США доктором Дж. Найсмітом (1861-1939) в 1891 році.
Менше ніж за годину, Джеймс Найсміт, сидячи за столом у своєму офісі в YMCA сформулював тринадцять правил гри в баскетбол.
1. М'яч може бути кинутий у будь-якому напрямку однією чи двома руками.
2. По м'ячу можна бити однієї чи двома руками в будь-якому напрямку, але ні в якому разі кулаком.
3. Гравець не може бігати з м'ячем. Гравець повинен віддати пас чи кинути м'яч у кошик з тієї точки, у якій він його піймав, виключення робиться для гравця, що біжить на великій швидкості.
4. М'яч повинен утримуватися однією чи двома руками. Не можна використовувати для утримання м'яча передпліччя і тіло.
5. У будь-якому випадку не допускаються удари, захоплення, утримання і штовхання супротивника. Перше порушення цього правила будь-яким гравцем, повинне фіксуватися як фол (брудна гра) другий фол дискваліфікує його, поки не буде забитий наступний м'яч і якщо був очевидний намір травмувати гравця, на всю гру. Ніяка заміна не дозволяється.
6. Удар по м'ячу кулаком – порушення пунктів правил 2 і 4, покарання описане в пункті 5.
7. Якщо одна зі сторін робить три фоли підряд, вони повинні фіксуватися як гол, для супротивників (це значить, що за цей час супротивники не повинен зробити жодного фолу).
8. Гол зараховується, – якщо кинутий м'яч, що відскочив від підлоги, попадає в кошик і залишається там. Гравцям, що захищаються, не дозволяється торкатися м'яча чи кошика в момент кидка. Якщо м'яч торкається краю, і супротивники переміщують кошик, то зараховується гол.
9. Якщо м'яч іде в аут (за межі площадки), то він повинен бути викинутий у поле першим торкнувшимся його гравцем. У випадку суперечки викинути м'яч у поле, повинен суддя. Гравцю, що вкидає, дозволяється утримувати м'яч п'ять секунд. Якщо він утримує його довше, то м'яч віддається супротивнику. Якщо кожна зі сторін намагається затягувати час, суддя повинен дати їм фол.
10. Суддя повинен стежити за діями гравців і за фолами, а також повідомляти рефері, про три, зроблених підряд фолах. Він наділяється владою дискваліфікувати гравців відповідно до Правила 5.
11. Рефері повинен стежити за м'ячем і визначати, коли м'яч знаходиться в грі (у межах площадки) і коли іде в аут (за межі площадки), яка зі сторін повинна володіти м'ячем, а також контролювати час. Він повинен визначати враження цілі, вести запис забитих м'ячів, а також виконувати будь-які інші дії, що звичайно виконуються рефері.
12. Гра складається з двох половин по 15 хвилин кожна з перервою в п'ять хвилин між ними.
13. Сторона, що закидала більше м'ячів у цей період часу є переможцем.
Ці правила були опубліковані в 1894 році, який і рахується роком народження баскетболу. Перші баскетбольні команди складались не із п'яти гравців, як сьогодні, а з дев'яти. Крім того баскетболіст, отримавши м'яч, не міг переміщуватися з ним, навіть на один крок, оскільки це означало порушення правил.
2. Сучасні правила гри в баскетбол
Баскетбол - гра між двома командами по 5 гравців у кожній, які намагаються закидати м'яч у кошик команди супротивника.
Гра починається з підкидання м'яча, і по 1 гравцю з кожної команди в стрибку борються за оволодіння ним.
Гра складається з двох частин по 20 хвилин. Хронометрується тільки чистий час гри. Після кожного свистка судді час зупиняється.
Після перерви команди міняються площадками. Якщо в основний час гра закінчується нічиєю, призначаються додаткові 5 хвилин для виявлення переможця.
Підрахунок очків. За більшість влучень у кошик привласнюється 2 очка, при влученні зі спеціальної 3-очкової зони (6,25 м від кошика) дається 3 очка. Якщо кидок невдалий, то обидві команди борються за оволодіння м'ячем.
Завантажити цю роботу безкоштовно
Источники:
Следующие больницы:
23 ноября 2024 года
Комментариев пока нет!